Marcus Walz úgy tűnik, összebarátkozott a Yamahával. A világhírű német motorépítő a múltkori Vmax-os projekt után ismét megpiszkált egy gépet a japán márka flottájából: a Tmax óriásrobogó szériaállapotban is formás, de a finom beavatkozás még kívánatosabbá tette.
A módosításnak köszönhetően csökkent a tömeg, ami a motortuningnak hála, biztos, hogy sportossá teszi a jó vezethetőségéről elhíresült óriásrobogót. „Szerettem volna megőrizni a Yamaha felismerhető formáját annak ellenére, hogy ahol lehetett, belenyúltam. Az optimalizálás volt a célom, nem csak formailag, hanem technikailag is. A kormány környékével sok munkám volt, igyekeztem eltüntetni a túl robogós részleteket, inkább az agresszívebb naked bike-ok stílusjegyeit használtam fel.”
Akárcsak a Vmax esetében, Roland Sands és Ludovic Lazareth is készít egy-egy verziót a Yamaha robogójából – kíváncsian várjuk a végeredményt.