Futóműcsoda vagy parasztvakítás?

2012.06.19. 17:12

A Ghezzi-Brian cég nem túl ismert, de a Moto Guzzi rajongói jól tudják, mit takar a név. A mandellói kéthengereseket tuningoló és átépítő manufaktúra bemutatta legújabb csemegéjét – ugyan a formaterv kicsit fejnehéz, de biztos, hogy csodálatos élményekkel gazdagodik az, aki megvásárolja a kisszériás gépét.

A Motard V-Twin alapja a Griso: az utcai motort alakították át kanyargásra kihegyezett megamotóvá. Az 1151 köbcentis V2-es teljesítménye 115 lóerő, míg nyomatéka 111 Nm 6000-es fordulatnál. A tömeg 220 kiló.

A Ghezzi-Brian érdekessége a DDA, vagyis a Dynamic Damping Action futómű, amelyet a holland Tractive Suspension céggel közösen fejlesztettek ki – a lassan hagyományossá váló, elektronikusan szabályozható futóművekhez képest precízebb rendszert ígérnek. A villákban speciális szelepet alkalmaznak, amelyeket számítógépes vezérlőegység szabályoz. Ez 10 milliszekundum alatt 10000 newton csillapítóerő-változtatásra képes. Állítólag.

A Motard V-Twin ára egyelőre ismeretlen, de borítékolhatjuk a vastag tollal írt számlát – az exkluzív, ám mégis használható motorkerékpárokat készítő cég nem a diszkontárairól híres.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.