Nagy, de jól áll neki

2012.06.22. 07:00

Októberben boltokba kerül a régóta ígért angol csúcstúrázó: a Triumph Trophy ügyesen ötvözi a sportosságot a kényelemmel. Az 1215 köbcentis háromhengeres ereje 134 lóerő, de nyomatékban sem lesz hiány – 120 Nm-t ad le 6450-es fordulaton. A szervizintervallum az utazókat támogatja: 16000 kilométert ígér a gyár.

A gázmarkolat ride by wire jellegű, vagyis csak elektronikus összeköttetés van a kezünk és az injektor között. A számítógépes panel nem csak ezt vezérli: a tempomat, az elektronikusan állítható futómű és szélvédő, a Bluetooth, az ABS és a keréknyomás-szenzor kábelei mind-mind a központban futnak össze.

Az Explorer túraenduróban megismert folyadékhűtéses háromhengeresnek nem lesz gond a nagyobb test és a bőven szabott idomok mozgatása. A hátsó kereket kardán hajtja – ennek reakciói tompítottak, így nem kell billenésre számítani. Nem csak a szélvédő magassága állítható (16,4 centis tartományban), hanem a vezetőülés is: 800 és 820 mm a két lehetséges pozíció.

Az állítható fényszórók, a középállvány, a zárható rekesz és a 12 voltos aljzat szériatartozék. Triumph Dynamic Luggage Systemnek hívják ékes marketing-nyelvezettel a csomagtartórendszert, amely 5 fokos mozgást enged meg a 31 literes oldaldobozoknak.

Két verzió érkezik: a Trophy és a Trophy SE, mindkettő kék vagy ezüst színben. Az SE a jobban felszerelt kivitel: audiolejátszó és navigációs rendszer segíti a vezetőt, de a WP által gyártott állítható futómű is a luxusverziót gazdagítja. Sport, normál és komfort fokozat érhető el, amelyet kombinálhatunk szóló, szóló+csomag és utas+csomag üzemmóddal.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.