Napjaink legerősebb széria ötven köbcentisét építette az MRT 50 alapjaira a Rieju. A 15 lóerős MRT 50 Pro Competizione megalkotásához endurós versenytapasztalatait használta fel a spanyol gyártó.
Ahhoz, hogy ekkora teljesítményt hozhassanak ki a kis lökettérfogatból, kifejezetten versenyre fejlesztett hengert és hengerfejet kaptak a Minarellitől, az alapmodell 16 milliméteres Dell'Orto karburátorát pedig egy 24 milliméteres Mikunira cserélték. Természetesen a hűtést is a megnövelt teljesítményhez igazították. A mindössze 85 kilogrammos egyhengeres könnyedén a 125 köbcentis Aprilia RS4 és az ugyancsak nyolcadliteres Honda CBR125R riválisa is lehet.
Az ülésmagasságon nem változtattak, ám az a sportos modellt állítható futóművel szerelték fel. Megtartották az elöl 21, hátul 18 collos kerekeket, valamint a 260, illetve 200 milliméteres tárcsafékeket. A kipufogó csodálatos mestermunka, nem csak a formája, a hangja is gyilkos.
A Rieju 3299 fontos (1,2 millió forintos) áron kínálja a villámgyors egyhengerest, melyet azonban Magyarországon hivatalosan nem forgalmaznak. Pedig hazánkban a trükközők kedvence lehetne az MRT 50 Pro Competizione, hiszen egyértelműen alkalmas a segédmotoros kerékpárok számára engedélyezett 45 km/óra túllépésére.