Űrlények vadásznak a Yamahára

2012.09.26. 12:01

Sokat elmond egy körváltós motorka piaci súlyáról, ha ilyen költséges reklámot forgatnak neki. Az indonéziai anyag az egyik legnépszerűbb gépet, a Jupiter MX-et kelleti: a Yamaha 39 százalékos részesedéssel a második legerősebb márka az ottani piacon – csupán a Honda előzi meg 53 százalékkal.

Indonéziáról okvetlen el kell mondanunk, hogy 5,8 emberre jut egy motorkerékpár – a lakosok száma 246 millió. Kemény piac, igaz? A muzulmán demokráciában, akárcsak a legtöbb ázsiai országban a kisköbcentis, 100-130 köbcentis gépeket szeretik igazán; fogyasztásuk és sebességük pont elég az ottani viszonyok között.

A Yamaha reklámarca Komeng, a helyi komikus. Lehet, hogy az ottaniak imádják, de sikító hangja a magyar fülnek elég irritáló. Ennek ellenére a motort elfogadnánk, sőt, a cuki űrlényeknek is találnánk helyet a spájzban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.