Filléres fogyasztásbajnok Indiából

2013.07.03. 09:06

Az indiai piacon szinte egymást licitálják alul a motorkerékpár-gyártók, már ami a 100-300 köbcentis gépek árát illeti. A Honda nemrég leplezte le a felfrissített Dream Yugát, ezzel pedig szinte egyszerre mutatta be a Mahindra az új Centurót.

Az indiai gyártó saját, 110 köbcentis MCI-5-ös blokkjával szereli a motort, melyhez négysebességes váltó jár. A 8,5 lovas gép fogyasztása a gyáriak szerint akár egy deciliterrel másfél liter alatt is tartható, végsebessége pedig közel 100 km/h.

A Centuróért 171 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek, mely szinte teljesen azonos a Honda Dream Yuga árával. Ezért a pénzért a Mahindrától bukócsövet, digitális kilométerórát, analóg fordulatszámmérőt és indításgátlót is kapnak a vásárlók. Ami viszont ennél fontosabb: az indiaiak öt év garanciát vállalnak takarékos modelljükre. Arról egyelőre nem tudni, hogy exportra is készülne a Centuróból.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.