Honda krosszgép fiataloknak

2013.07.10. 07:58

Elsősorban a fiatalokat célozza meg új krosszmotorjával a Honda: a CRF100F-et váltó CRF125F leginkább azoknak szól, akik a terepmotorozással ismerkednek.

A 125 köbcentis, léghűtéses blokkot úgy tervezték, hogy már alacsony fordulattól leadja a kellő nyomatékot – a 10,2 newtonméteres csúcsot pedig 4500-nál éri el. A karburátoros krosszgép teljesítménye 9 lóerő. A motor négysebességes váltót, CDI gyújtást és új tervezésű kipufogót kapott.

A CRF100F 27 milliméteres első villáját a 125-ösnél 31 milliméteresre cserélték, a rugóút elöl 140, hátul 114 mm. A lassításról 220 mm-es tárcsa-, illetve 95 mm-es dobfék gondoskodik. A kerekeket tekintve kétféle kivitelben is kapható a Honda krosszmotorja: alapesetben előre 17 colosat, hátulra pedig 14-est szerelnek, de a nagykerekű CRF125FB változathoz 19-es, illetve 16-os jár.

A terepmotorok fejlesztéséért felelős Yuichi Kato szerint a könnyen kezelhető géppel a Honda célja, hogy felkeltse a gyerekek és fiatalok érdeklődését a motokrossz iránt. A CRF125F forgalmazásának megkezdéséről, és áráról egyelőre nincs pontos információ.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.