Mire készül a KTM?

2014.02.11. 11:40

A KTM Európa legnagyobb motorgyártójaként évről évre fejlődik, az eladások terén idén ismét sikerült maguk mögé utasítani a BMW-t. Az osztrákok a Bajaj partnereként jelen vannak a világ egyik legnagyobb motorkerékpár-piacán, Indiában is. Sőt, a kisköbcentis Duke-okat helyben szerelik össze.

A KTM LC8 jelzésű, V2-es blokkja
A KTM LC8 jelzésű, V2-es blokkja

A dél-ázsiai országot azonban nemcsak a viszonylag kis hengerűrtartalmú motorokkal akarják meghódítani. A legújabb hírek szerint 500 és 800 köbcentis kéthengereseket készítenének a helyi gyártósorokon. Azt egyelőre persze nem tudni, milyen modellekbe építenék be az új blokkokat, de a meztelen gépek jelenlegi palettájának jó kiegészítése lehetne ez a két motorváltozat. A 390-es és a 690-es, valamint a 690-es és 1290-es Duke közötti lyukakat tömhetnék be az újdonságokkal.

A helyi gyártás ellenére természetesen nem kizárólag Indiában kapható modellekben gondolkodna a KTM. Az új ötszázasokból és nyolcszázasokból más országokba – így vélhetően az európai piacokra – is szállítanának. Végleges döntés még nem született arról, hogy mikorra készülhet el a két új kéthengeres, a hírek szerint azonban akár három éven belül bővülhet az osztrákok kínálata.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.