Egy Mugen, amely győzelemre született?

2014.04.04. 15:08

A Honda gyári tuninrészlege, a Mugen már tavaly is nagy reményekkel készült a legendás Man-szigeti TT versenyre. Akkor John McGuinness-szel a nyeregben a második helyig jutottak, Shinden Ni (a ni jelentése japánul kettő) versenygépüket csupán a MotoCzysz nyergében ülő Michael Rutter előzte meg az elektromos motoroknak létrehozott Zero kategóriában.

A japánok célja az idei évre nem is lehet más, mint a dobogó legfelső foka - ehhez pedig vadonatúj versenymotort is építettek. A Shinden San (japánul három) a Mission Motors közreműködésével készült, és a tavalyinál mint egy tíz lóerővel erősebb is lett. Ez 136 lovas teljesítményt és 220 newtonméteres nyomatékot jelent. Ehhez egészen tekintélyes, 240 kilogrammos súly társul.

Két rutinos motorossal, a hússzoros TT-győztes John McGuinness-szel és a kilenc sikert magáénak tudó Bruce Anstey-vel egyértelműen a győzelemre hajt a Mugen. Erre meg is van minden esélyük, ugyanis a legnagyobb rivális, a MotoCzysz kihagyja az idei megmérettetést.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.