Komolyan veszi a Harley az elektromos motort
Emlékeznek még a Harley elektromos motorjára, a LiveWire-re? Most már biztos, hogy nem egy sokkoló (szóvicc!) tanulmányt akartak, hanem egy valódi projektként kezelik a sokak szerint szentségtörésnek számító konstrukciót. Bizonyíték erre, hogy folyamatosan vesznek fel új alkalmazottakat az elektromos motorokat fejlesztő részlegre, most éppen műszaki mérnököt és gyártási projekvezető mérnököt keresnek.
Az amerikai gyártó HR-es kollégái nem titkolják, mire kell az új munkaerő, bele is írták az álláshirdetésbe, az új munkatársak a LiveWire projekten fognak dolgozni, hogy minél előbb az utcaképek része lehessen az elektromos Harley-Davidson.
Az extra mérnökök egyébként biztosan jól jönnek majd a cégnél, és akkor talán ők döntik el, hogy melyik beszállító alkatrésze kerüljön fel egy-egy modellre, nem a pénzügyi részleg könyvelői, és akkor elkerülhetőek lesznek az olyan kellemetlenségek, mint amibe most futott bele a Harley: 19 000 darab, 2011 és 2012 között gyártott Dyna és Softail modellt hívnak vissza. Az ok az első főfékhengerhez tartozó fitting üreges csavarjának korróziója, ami a fékfolyadék szivárgásához, extrém esetben balesethez is vezethet. Az érintett modellek tulajdonosait értesítették, a szükséges változtatásokat ingyen elvégzik a márkaszervizek.