Ez nem az a Gixxer

2015.01.24. 11:51

Ha kimondjuk, hogy Suzuki Gixxer, nemcsak a megrögzött motorosok többsége gondol a japánok már-már legendás sportgépére, hanem azok is, akik csak vágyakoznak egy komolyabb sportmotorra. Talán meg sem lepődnénk, ha valahol az év motorjaként hivatkoznának rá.

Indiában ez most meg is történt: a Bloomberg TV Autocar India Awards-on a Suzuki Gixxer lett az év motorja. Csakhogy ez nem az a Gixxer. Ezen a néven a délkelet-ázsiai országban egy meztelen gépet forgalmaznak, 155 köbcentis egyhengeres blokkal, alig 15 lóerővel és 14 newtonméterrel. Ez összhangban is van az indiai igényekkel, ott ugyanis a 100-300 köbcenti közötti motorkerékpárok a legkelendőbbek. Az elöl tárcsa-, hátul dobfékes motornál a Suzuki Eco Performance rendszerrel kedvező fogyasztást is ígérnek.

A fő vonzereje azonban nem ez lehet, hanem a kedvező ár. Indiában idén januárban kezdték a forgalmazást, 80 ezer rúpia körüli áron, ami átszámítva alig négyszázezer forint. Emellett Nepálban is kapható, az európai piacon viszont egyelőre nincs jelen, és a dolgok jelen állása szerint nem is lesz.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.