Ha már egy Ducati sem elég különleges

2015.01.28. 10:00

Az olasz Vyrus a gazdag különcök motorja. A Bimotához hasonlóan nem vesződnek saját erőforrás tervezésével, az alapokat inkább máshonnan szerzik be, és a körítésre helyezik a hangsúlyt: szuper futómű, lenyűgöző forma, csúcsminőségű fékek, méregdrága anyagok és extravagáns megoldások jellemzik a munkáikat. A Bimotával való összehasonlítgatásra további okot ad a Vyrusok függőcsapszeges első futóműve, amiről azonnal a Tesi 3D jut eszébe az embernek.


Ám nem csak kész motorokat árulnak, sorban bukkanak fel az átalakító készletek is a kínálatukban. Korábban a Honda CBR600RR-hez mutattak be Moto2-es átalakító kit-et, most pedig a Ducati tulajdonosok építhetik át járművüket Vyrus 987 C3 4V illetve 984 C3 V2 modellekké.

Egy ilyen készlet tartalmazza a speciális első futóművet, a csúcsminőségű rugóstagokat, a méregdrága fékeket, az egyedi kipufogórendszert és a műanyag burkolatokat.

Hogy pontosan mennyit is kell fizetni ezért, egyelőre még nem tisztázott, de a Vyrus korábbi árait figyelembe véve az átépítő készlet legalább 4-5 millió forintba fog kerülni, a felső határ pedig a csillagos ég, hiszen kerámia féktárcsáktól kezdve bármilyen felesleges fényűzés megrendelhető.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.