A sisak a fontos, nem a haj

2015.05.08. 12:08

Szokatlan, ugyanakkor kimondottan ötletes reklámot találtak ki a bukósisakok népszerűsítésére a BMW-nél. A bajor márka a mexikói Publicis ügynökséggel közösen alkotta meg az alábbi három képet, amelyeken egy-egy hajviselettel jelenítik meg a különböző sisakfajtákat. Az első például egy nyitott, úgynevezett jet-sisak, amelyet egy BMW-bőrdzsekit viselő hölggyel mutatnak be:

Nem maradhattak ki persze a férfi motorosok sem. A következő kép egy zárt, állvédős bukósisakot ábrázol – ha nem lenne egyértelmű:

Végül pedig a terepesekre is gondoltak, ha már a BMW legnépszerűbb motorja is egy túraenduró, az R 1200 GS. Íme, a krossz sisak:

A BMW logó és a „Tiszta vezetési élmény” szlogen mellett természetesen feltüntetik az egyes sisakok nevét is, alatt pedig azok súlyát – nem mindegy ugyanis, hogy a megfelelő védelem érdekében hány grammot cipelünk a fejünkön.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.