Sok lehetett a kábó a Yamaha értekezletén

2015.10.02. 16:26

A Yamaha elég egyedi módon kezdi felvezetni a Tokyo Motor Show-ra szánt újdonságait. Egy körülbelül tíz éves mémet poroltak le, és lolmacskákat használnak a felvezető kampányhoz. A lolmacskák - angolul LOL cats - lényege, hogy cuki macskás képekhez általában közepesen vicces mondatokat tesznek, direkt borzasztó helyesírással, hiszen a macska mondja, aki nem tud helyesen írni. Ha valakit mélyen érdekel a téma, akkor itt egy egész jó elemzés, ha pedig a dolog autós vonatkozása tűnne érdekesebbnek, akkor itt egy régi, némileg idevágó Belsőség poszt.

Az egész Yamaha kampány úgy tűnik, mintha nagyon sok marihuána elfogyasztása után a meetinget vezető igazgató lement volna a kisboltba csipszért, zöldteás kóláért és csokiért (állítólag a japán édességek és rágcsák utánozhatatlanul zseniálisak), és aztán a hipercuki cicás csomagolásokon flesseltek volna tovább. Más épkézláb magyarázat nem nagyon jut eszembe, a Nyamaha szójátékért pedig rendes helyen fél nap kaloda és húsz botütést jár főispáni parancsra - ha nem lenne meg, a "nya" japánul a "miáu" megfelelője.