Úgy sem hiszed el, mivel készül a Moto Guzzi

2015.11.13. 12:52

Bingó! A Moto Guzzi is felül a Scrambler-vonatra, és az EICMA-n bemutatják a Moto Guzzi V9-et. A kicsit retrós-cruiseres motor ülése kimondottan scrambleres, és a kormány is ebbe az irányba viszi el.

A külső alapján arra tippelünk, hogy az új vízhűtéses Triumph-októl és a kisebb Harley-Davidsontól csenegetnének el vele vevőket - ha pontosabb képet akarunk kapni a típusról, érdemes egy pillantást vetni a róla készült kémfotókra.

Kedves Trollkommandó!

Bár az egyszerű logika szerint sokan a keresztbe épített V2-esnek nevezik a Guzzi blokkját, a valóságban a blokk állását a főtengely iránya határozza meg. Tehát ha a főtengely a motor hossztengelyébe áll, akkor hosszába van beépítve. Ennek elfogadásához érdemes fejben kibővíteni a V2-est mondjuk V6-nak, és akkor egyből nyilvánvalóvá válik, hogy mi a keresztbe és mi a hosszában beépített motor.

 A műszaki adatokat még nem hozták nyilvánosságra, az viszont látszik, hogy nem szakadtak el az ikonikus, hosszában beépített, 90 fokos hengerszögű V2-estől. Vélhetően a henger lökettérfogatát megnövelték a V7 750-eséhez képest, és valamivel erősebb is lesz annál.

Némileg kivilágosítva...
Némileg kivilágosítva...

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.