Amerikai power cruiser, ami nem Harley

2016.01.29. 10:12

Februárban érkezik a Victory új, folyadékhűtésű modellje, az 1200 köbcentis Octane. Nem előzmény nélküli a típus, hiszen korábban a Project 156-nak keresztelt Pikes Peak versenymotor, majd az Ignition és Combustion tanulmányok már jó ideje lebegtetik, hogy valami készül.

Bár a teaser videóban csak pillanatokra villannak fel a motor részletei, azt ki lehet találni, hogy a Combustion vonalait fogjuk látni, bár a hátsó sárvédő hosszabb lesz, és a kipufogó is úgy fog kinézni, ahogyan egy szériagyártású Euro4-es motor kipufogójának kell: nagy, nehéz és hosszú lesz.

Bár a motor új lesz, a műszaki megoldásai ismerősnek fognak tűnni: a blokk és az alumínium váz az Indian Scoutból érkezik, igaz, a hengerfejen vélhetően módosítanak a nagyobb teljesítményért, és a futómű is modernebb, sportosabb hangolású lesz.

Hogy pontosan mennyire lesz erős és sportos, azt még nem tudni. A kéthengeres power cruiserek között jelenleg a Ducati Diavel a legdühösebb a maga 160 lóerejével, és egyelőre kérdéses, hogy az Octane 1200-t felhúzzák-e a szintjére, vagy megmarad a V-Rod ligájában.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.