A Victory lóerőpárbajba bonyolódik a Ducatival

2016.02.12. 12:24

Újabb promóvideókat adott ki a Vicotry a készülő, 1200 köbcentis, folyadékhűtésű V2-es modelljéről, az Octane 1200-ról. Ha valaki nem követte volna eddig az amerikai motorgyártó dolgait: az egész történet a Project 156-nak keresztelt Pikes Peak versenymotorral indult, ám a siker elmaradt, ugyanis a hegyi felfutón való részvételük eséssel zárult. De az 1200 köbcentis, 60 fokos hengerszögű kéthengeres bevált, utána különböző Victory tanulmányokban bukkant fel, mint például az Ignitionben és a Combustionben - amikből nemsokára elkészül a szériamodell, az Octane 1200.

A leleplezését február 19-re ígérik, addig pedig 3-4 naponta új teasert mutatnak be, amiben a motoron dolgozó szakemberek mondanak pár igéző mondatot - például az Ignition Conceptet tervező svájci motorépítő, Urs Erbacher, vagy a Victory versenyrészlegét vezető Alex Opperman.

  

  

Így például elhangzik, hogy a Victory Octane 1200 lesz a kategóriájában a legerősebb motor - ha ez igaz, akkor wattosabb lesz 156 lóerős Ducati XDiavelnél is.

Amennyire sejteni lehet, az Octane külseje leginkább a Combustion tanulmányéra fog hasonlítani - vagyis végül Zach Ness, az Arlen Ness Motorcycles motorépítő műhely tervezőjének a formaterve állt legközelebb a Victory elképzeléséhez.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.