Van anyag az új Harley-Roadsterben
Valószínűleg csak a márkabubusoknak esik le azonnal, hogy ez egy új Harley-Davidson modell. Pedig ez az új Sportster Roadster, amivel célzottan a fiatalokat próbálják elérni.
Az általános forma nagyon hasonlít a Sportster Forthy-Eight vonalaira, ám lényeges eltérés ahhoz képest, hogy elhagyták a ballonos gumikat. Jót tesz a formának, hogy a lehető legrövidebbre vágták a sárvédőket, és a minimalista egyszemélyes nyereg helyett egy olyan kétszemélyes ülést szabtak rá, ami már nem hagyja szabadon a tank és a szivacs között a váz egy részét. A bobberes jegyeket elhagyva viszont egy nagyon kellemes külsejű retró motor lett a Sportster Roadster - a gyári sajtóanyag szerint az 50-es, 60-as évek amerikai versenymotorok ihlették. És akkoriban a tengerentúlon egészen mást jelentett a motorsport, mint a csutkakormányok uralta európai pályákon, a legendás Daytona 200 akkoriban felváltva haladt az aszfalton és a strand homokján.
A 19-es első kerékhez párosított 18-as hátsó Harley mértékkel véve elég jó vezethetőséget sugall, a 43 mm átmérőjű fordított első teló 11,5 centi rugóutat biztosít, a hátsó gátlók pedig 8 centi mozgást engednek. A lassításról 300 mm-es első tárcsafék gondoskodik, amit ABS is támogat.
Mivel egy roadsterről van szó, a lábtartót nem cruiseresen előre, hanem a test vonalához közelebb szerelték, ettől még sportos nem lett, de lényegesen könnyebben vezethető azok számára, akik nem szoktak hozzá a custom motorok követelte testtartáshoz.
A blokk 1200 köbcentis léghűtéses V2-es, legnagyobb nyomatéka 98 Nm, ami már 3750-es fordulattól rendelkezésre áll. Az ereje ötfokozatú váltón és szíjhajtáson keresztül jut el a hátsó kerékre, a motor tömege 250 kiló, mondhatni van benne anyag.