Csúcs futóművet kapott a Yamaha MT-10 SP

2016.10.05. 11:57

A Yamaha a tavaly bemutatott MT-10-et tovább hergelte, és elkészítette belőle az MT-10 SP-t, ami már minden szempontból kemény ellenfele az európai csúcs-nakedeknek, mint amilyen a BMW S 1000 R, a KTM 1290 Super Duke R vagy az Aprilia Tuono V4 1100.

Ehhez Öhlins félaktív futóművet építettek bele, ami a csúszókuplunggal, az elektronikával és a gyorsváltóval már lényegében ott van, mint a szupersport-motorok krémje. További extra a színes TFT műszerfal és az YZF-R1M-et idéző színséma. Emellett rövidebb lett a tengelytáv, ettől még pengébben fordul, még izgágább lett az amúgy sem vérszegény motor.

A 160 lóerős teljesítményhez nem nyúltak, a négyhengeres crossplane blokk teljesítményleadásán viszont simogattak egy keveset.

Az MT-10 SP újdonságaiból a futóművet leszámítva részesedett az alap MT-10 is, az új gyorsváltó, az átfésült blokk, a továbbfejlesztett kipörgésgátló és üzemmódkapcsoló, a csúszókuplung, és a rövidebb tengelytáv belekerült az alapmodellbe is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.