Arc- és seggplasztikát kapott az MT-09

2016.10.06. 12:13

A Yamaha aktuális sikertörténete, a veszélyességig megvadult MT-széria az MT-09-cel indult el, most pedig olyan faceliftet kapott a típus, hogy az egy modellváltással is simán felérhetne. Az eddigi, egyáltalán nem fenyegető tekintetet helyett az MT-10-hez hasonló, nagyon gonosz, kétszemű, LED-es pofát kapott a motor - de az sem teljesen hülye, akinek a Kawasaki Z1000 ugrik be elsőre.

A fej mellett a far is új, 3 centivel rövidebb lett a segédváz,  a rendszámtábla  a lengővillára szerelt hátsó sárvédőre költözött, valamint az első indexeket áthelyezték a hűtő mellé. Az ülés fél centivel magasabb lett, ami elméletileg még agresszívebb testhelyzetet ad ki, amitől a vezető szinte automatikusan támadja a kanyart.

A külső mellett a műszaki oldalt is fejlesztették, a blokk például már megfelel az Euro4-es előírásoknak, de ami felhasználói oldalról fontosabb, gyorsváltóval és csúszókuplunggal látták el az MT-09-et - az előbbi a faceliftes MT-10-zel szemben viszont csak felfelé működik.

Csiszoltak az első futóművön is, a 41 milliméter átmérőjű első villán állítható a húzó- és nyomófokozati csillapítás - az egyiket a bal, a másikat jobb száron lehet tekergetni. A szeparált funkciókkal elméletileg pontosabban állítható lett, illetve a működése is precízebb lett.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.