Karbon váz és nagyjából 220 lóerő

2016.10.25. 12:02

A Ducati iszonyatosan súlyos dobással készül az EICMA-ra, az eddig csak Projekt 1408-ként emlegetett új modellről kiderültek az első konkrét részletek. És meglepő, mennyire pontosnak bizonyultak az első pletykák.

Például a kormánynyak-airbox páros karbon lesz - ennél a motornál ezt hívjuk váznak, mert hagyományos értelemben vett váz nincs, a motorblokkhoz kapcsolódik minden. Szintén szénszálas műanyagból készülnek a kerekek és a lengővilla is - az eredmény 150 kilós száraz tömeg lesz, ami döbbenetesen kevés.

A teljesítményről továbbra is csak pletykák vannak, 215-220 lóerőről beszélnek, azonban valószínű, hogy ez csak a nyitott, közúton nem használható WSBK-stílusú kipufogóval és a hozzá tartozó motorvezérlő programmal lesz meg.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.