Hoppá, itt a Kawasaki Z1000R

2016.10.27. 11:31

A Kawasaki leleplezte a Z1000 csúcsváltozatát, a Z1000R-t. A plusz egy betű komolyabb féket és futóművet jelent, a lassításról 310-es tárcsába maró csúcsminőségű Brembo M50 monoblok nyereg gondoskodik - a főfékhenger és a munkahenger közé pedig szériában fémfonatos fékcső kerül.

A központi rugóstagot az Öhlins szállítja, az első futóművet pedig áthangolták, amitől állítólag javultak a visszajelzései. A 1043 köbcentis négyhengeres blokkot hozzáigazították az Euro4-es normákhoz, az áthangolt motorvezérlővel pedig simábbá tették az erőleadását, bár a Z1000-nek eddig sem kritizálta senki az erőleadását.

A Kawasaki megtartja az alapmodellt is, az R változat 2017-től lesz kapható. Egyelőre nehéz megmondani, hogy mennyivel lesz drágább, az aktuális Z1000 tízezer forint híján négy millióba kerül, az M50 féknyereg szett kisker ára körülbelül 200 ezer, míg az Öhlins S46DR1S gátlót 260 ezerért mérik - a Kawasaki nyilván ennél olcsóbban szerzi, szóval nagyjából négyszázezres felárra számíthatunk, ha a jen erősödése nem tesz be még jobban a japán motoroknak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.