Versenyrészlegről szériagyártásba

2016.11.03. 14:22

Az MV Agusta nyelvezetében az RC betűpáros a legsúlyosabb elmebajt jelentik, ez a Reparto Corse, azaz a versenyrészleg rövidítése. 2017-re összesen négy új RC változattal áll elő az olasz gyártó - ebből három upgrade-elt modell, egy viszont teljesen új.

Az RC változatokat messziről felismerni a jól látható 37-es számról - ez nem a gyári versenyzőjük rajtszáma, hanem a összesen ennyi konstruktőri világbajnoki címet számlál a márka.

2017-re megújul az F3 RC, mind a 675-ös, mind a 800-as változat - a grafika egyébként Jules Cluzel és Lorenzo Zanetti versenymotorjait idézi, amikkel a Supersport világbajnokságon mennek. A csúcsminőségű fék és futómű mellett  az RC változatokhoz speciális rendszámtábla-tartó, üléspúp, hátsó emelő és motortakaró ponyva jár. A két változatból összesen 350 darab készül.

Az F4 RC lényegében egy Leon Camier replika, és teljes gyári versenycsomaggal együtt érkezik, aminek része az SC Project kipufogó, az átírt motorvezérlő és a hátsó ülést takaró elem. Ez sem lesz gyakori az utakon, mindössze 250 darabot terveznek belőle.

A negyedik Reparto Corse az MV Agusta Dragsterből készül - a rövidre vágott farú háromhengeres modellről nem igazán tudni, hogy miben lesz különlegesebb az alap Dragsternél - elsőre csak a Superbike VB-s fényezés és a 37-es szám tűnik fel. A Dragster RC-ből 2017-ben 350 darab készül - a jövő héten már okosabbak leszünk, akkor fogják ugyanis leleplezni őket a milánói EICMA-n.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.