Scramblerrel nyomul a Triumph is

2016.11.12. 14:08

Teljesen új vázba építették be a Street Twinből már ismert 900 köbcentis blokkot a Triumph mérnökei. Így született meg a Street Scrambler, amelyet a milánói motorszalonon mutattak meg a nagyközönségnek. A vázat igyekeztek úgy kialakítani, hogy az a leginkább megfeleljen a scrambler stílusnak. A formatervezők az egyszerűségre törekedtek, de fontos szempont volt a testreszabhatóság is. A dupla kipufogót magasra húzták, az ülés cserélhető, lábtartóból pedig túra-stílusút kapunk.

A korábbi Triumph Scramblerénél szélesebb a kormány, és átgyúrták a féket, valamint a futóművet is. Előre 41 milliméteres Kayaba villa került, tizenkét centis rugóúttal, a hátsó Kayaba rugóstagok ugyanennyire ülnek össze. A lassítást elöl egy 320 mm-es, hátul egy 255-ös tárcsa segíti, mindkét esetben kétdugattyús Nissin nyereggel. Az első kereket 19 colosra cserélték.

Bár a scramblerezés a klasszikus, retrós stílusról szól, azért a Street Scramblert telepakolták modern technikai berendezésekkel is. A pénzünkért kapunk elektromos gázmarkolatot, kikapcsolható blokkolás- és kipörgésgátlót, ledes hátsólámpát, USB-s töltőt és indításgátlót is. A nagy kerek műszerről leolvashatjuk a megtett kilométereket, a fordulatszámot, az aktuális sebességfokozatot, a hatótávot, az üzemanyagszintet, az időt és a kipörgésgátló beállításait is.

Az új Triumph külsejét 150 különböző kiegészítővel variálhatjuk. Ha pedig A2-es jogsival szeretnénk vezetni a Street Scramblert, azt is megtehetjük: Európában teljesítménykorlátozó csomagot is rendelhetünk hozzá. Azt egyelőre nem tudni, pontosan mennyibe kerül, és mikor kerül a kereskedésekbe a gép.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.