Már-már olaszos művészet, amit a BMW a GS-sel csinált

2016.11.16. 13:25

A BMW R 1200 GS az Euro4 bevezetése miatt egy kisebb ráncfelvarráson esett át, ami felhasználói oldalról kevés újat hoz - a 125 lóerő 7750-nél jelentkezik, hogy továbbra is tudja ezt az adatot, módosították a katalizátort és a motorvezérlő programozását.

Belenyúltak a váltóba, csiszoltak a tengelyen, hogy simább legyen a váltási érzet, illetve gördülékenyebbek legyenek a hirtelen, durva visszagangolások. Emellett minimálisan módosítottak a műanyag elemeken, például a sárvédők formáján és a légbeömlőkön, frissítették az elektronikus segédrendszerek szoftverét - és felkerül az extralistára a dinamikus féklámpa. Ám nem ezek miatt rohannánk azonnal BMW R 1200 GS-t vásárolni, hanem a frissen bemutatott R 1200 GS Rally miatt.

Ezt az alváltozatot kimondottan terepezéshez hangolták, ennek megfelelően rali stílusú ülést, alacsonyabb szélvédőt és szélesebb lábtartókat kapott, valamint szériában jár hozzá a váz- és hűtővédő, illetve a küllős kerekek. A kék-szürke piros fényezés pedig nagyon jól sikerült, megfelelően hat az agy azon területeire, amik az azonnali birtoklási vágyért felelősek.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.