Leültetem, és már egy másik motor, jó?

2016.11.17. 11:33

Még szeptemberben jelentette be az EBR, hogy új modelleken dolgozik, amiből az egyiket be is mutatták. Előzetesen úgy fogalmaztak, hogy valami gyors, sötét és lapos dologgal készülnek, ebből lett a Black Lightning, az EBR 1190 SX ültetett változata.

Igen, tényleg, ennyi a módosítás, egy ültetőszett, amivel az 1190 SX-et 2,5 centivel lejjebb rakták, és egy teljesen fekete fényezés, amiből csak a fordított teleszkópvilla krómozott becsúszószárai és a féktárcsák lógnak ki.

A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy átfésülték az áttételeket, hogy jobban kiadja utcai használathoz, illetve lejjebb helyezték a lábtartókat és magasabbra a kormányt, hogy kényelmesebb legyen az üléspozíció.

Az EBR Black Lightningot élőben a Long Beach-i International Motorcycle Show-n lehet megnézni, ha valaki esetleg arra járna, a forgalmazás 2017. tavaszán indul.

Az EBR egyébként már beígért további modelleket is, például egy túra-endurót (ld. még Buell Ulysses) és egy olcsó, 2,7 millió forint alatti utcai motort is.

Aztán arról még lehet vitatkozni, hogy az ültetett 1190 SX a Black Lightning név megcsúfolása-e, ugyanis így hívták a Vincent 1948 és 1952 között gyártott, V2-es sportgépét, ami a maga idejében a leggyorsabb, sorozatgyártású motor volt.

Ha érdekel a Vincent, mindenképpen olvasd el ezt a tesztet.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.