1917 köbcenti elég sok mindent megold

2016.12.05. 13:14

Nem a véletlen műve, hogy a Vanguard Roadsterre nézve egyből a Confederate jut az ember eszébe: a new yorki Vanguard Motorcycles egyik alapítója, Edward Jacobs a Confederate-nél volt tervező, illetve ez a motor is az S&S X-Wedge blokk köré épül, akárcsak a Hellcat X-132.

A Vanguard Roadster nem egyértelműen szép motor, de határozottan különleges, az indusztriális dizájn vonzza a tekintetet. Lényegében mindene fémből van, műanyagot alig használtak hozzá - vagy ha igen, akkor az szénszálas kompozit, mint például a tank.

A Roadster ötletes részletekben elég erős, a plexi mögé rejtett, látható hátható hajtás, az egykarú lengővilla, a LED-es világítás, az LCD kijelző, a visszapillantókat kiváltó, hátrafelé néző kamera és a faridomba rejtett kipufogók  - csupa jó megoldás. Ha pedig ez is kevés, ott van a 150 Nm nyomatékú 1917 köbcentis blokk, ami önmagában orvosság lenne bármilyen hiányosságra.

A Vanguard Roadster 2018-tól lesz kapható, baráti 8,8 milliós áron.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.