A Road King megkapta az új nyolcszelepes blokkot

2017.02.10. 17:22

A Harley-nál a kis újítás is nagy újítás, egy új tükör, fényezés vagy ülés már annyinak számít, mint japán sportmotornál az új futómű és a két grammal könnyebb főtengely. A 2017-re felfrissített Road King viszont egy hiperűrugrás-szintű újítás, hiszen az új kormány, a nyújtott nyeregtáska és krómok fekete fényezésre cserélésén túl megkapta az amerikaiak legújabb blokkját, a hengerenként négyszelepes, 1750 köbcentis Milwaukee-Eight-et.

A dupla gyújtású kéthengeres vezérműtengelyét lánc hajtja, ettől csendesebb és egyszerűbb lett, valamint a korábbi Twin Camnél erősebb és nyomatékosabb, miközben az alapjárata alacsonyabb lett, 1000 helyett 850-es percenkénti fordulaton röfög.

Új a futómű is, a cartridge-es villák finomabban csillapítanak, az emulziós hátsó gátlók előfeszítése pedig szélesebb tartományban állítható.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.