Divatos tárgynak nézed, de rideg versenytechnika

2017.03.01. 12:55

Elkészült az Indian Scout FTR750 flat track versenymotor megvásárolható változata. Két gond van vele:
1. 14,5 millió forintba kerül
2. kizárólag versenypályán használható

A célközönséget viszont ez egyáltalán nem zavarja, hiszen nem magánembereknek szeretnék eladni, hanem privát versenycsapatoknak, hogy a világ összes flat track bajnokságában legyen mivel megverni a Harley-Davidsonokat. Ennek megfelelően szigorú versenytechnikáról van szó, még ha eléggé hasonlít is a hipszterek épített motorjaihoz. Első fék nincs, az idomok szénszálas műanyagból készültek, mondom, célszerszám ez.

Műszakilag köszönőviszonyban sincs az utcai Scout modellekkel, és műszaki adatokat sem nagyon közöltek róla. A futóművet az Öhlins szállítja, elöl még a villaszög és az utánfutás is állítható, hátul pedig a lengővilla bekötési pontjával lehet variálni. A teljesítményről biztosat nem tudhatunk, a hozzáértők szerint valahol 95 és 100 lóerő között lehet, más források szerint akár a 110-et is elérheti a tízezer fölé forgatható, 53 fokos hengerszögű blokk.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.