Ha az alap Multistrada Enduro nem elég jó terepen

2017.06.21. 14:07

A Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro nem új modell, inkább egy felszereltségi szint: a matt homokszínű fényezés és az ülésbetét alapból látványos, de funkció szempontjából fontosabbak a Pirelli Scorpion Rally abroncsok, a Touratech-nél tervezett bukócső, a ledes ködfényszórók, az alacsonyabb szélvédő és a Termignoni kipufogó.

Ezeket leszámítva az Enduro Pro egy fullextrás Multistrada 1200 Enduro, amibe belepakolták a kanyar ABS-t, a kanyarfényszórót, a kipörgésgátlót, az üzemmódkapcsolót, a félaktív futóművet, az egykerék-gátlót és a hill-start controllt, illetve a műszerfallal összekapcsolható a mobiltelefon - ezt a Ducati DMS-nek, azaz Ducati Multimedia Systemnek hívja.

Az ezerkettes, változó szelepvezérléses V2-es 152 lóerőt ad le, ami elég dinamikusan tudja mozgatni az Enduro Pro 261 kilós menetkész tömegét.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.