A Triumph ráment a custom vonalra

2017.10.04. 11:45

A Triumph tegnap megtartott a gyár látogatóközpontjának a nyitóbuliját - a közönségnek november egytől lesz látogatható -, de ami ennél is érdekesebb, két új modellt is bemutattak.

Az egyik a Triump Bonneville Bobber Black, ami a nevéhez hűen kellően fekete: a kipufogót, a lábtartókat, a blokköntvényt átfestették, illetve dupla első tárcsaféket kapott Brembo nyergekkel. Kisebb lett az első kerék is, az alapmodell 17 collos felnije helyett 16-osat építettek be, és az abroncs is szélesebb lett. Ezeken felül a ledes fényszóró és a tempomat az újdonság.

A másik meglepetés a Speedmaster volt, mely alapjait tekintve szintén a Bobberre épül - a váz és a blokk például azonos, a körítés viszont más: ezen van utasülés és kapaszkodó. Elöl dupla tárcsafék és Brembo fékek biztosítják a megálláshoz szükséges fékerőt, illetve új az első villa, 41 mm-es belsőcső-átmérővel és 90 mm-es rugóuttal veszi fel az úthibákat - az ülés alá épített központi rugóstag rugóútja 73 mm. Az elektronikai csomag megegyezik a Bobber Black-kel, vagyis kipörgésgátló, üzemmód-kapcsoló és tempomat jár hozzá, valamint szintén a ledes a fényszórója.

A Speedmaster tankja 12 literes, ami nagynak éppen nem nevezhető, de azért kétszáz kilométernél hosszabb etapokra is lehet tervezni vele. A leendő vevőknek vaskos kiegészítő-katalógus áll majd a rendelkezésükre, hogy saját magukra szabják a motorjukat - két példát is mutattak, az egyikre egy úgynevezett Highway Kitet tettek, magas szélvédővel, komfort üléssel, oldaltáskákkal, így téve túrássá, a másik pedig egy vagányabb kivitel - ezt Maverick Kitnek nevezték - fekete kipufogóval, laposabb kormánnyal, egyszemélyes üléssel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.