A Kawasaki kompresszoros sport-túramotorja egy hete még csak pletyka volt, most viszont már látszik, hogy november elején bemutatják az EICMA-n. Egyelőre csak egy szokásosan semmitmondó teaser videót dobtak ki, amitől tényleg nem lettünk okosabbak.
Az még csak H2 GT néven emlegetett modell már 2018-tól kapható lesz, és műszakilag a H2-n alapul, tehát ezres soros négyhengeres motor hajtja, amelyet egy kompresszorral fújnak meg. A teljesítményről nincs hír, de nem valószínű, hogy 200 lóerő fölé húznák - egyfelől felesleges, másrészt a kompresszort az utcai modelleknél (tehát nem a 310 lóerős H2R-nél) az alacsonyabb károsanyag-kibocsájtás és az alsó és középső fordulaton tapasztalható nyomaték miatt használja a Kawasaki.
A másik érdekesség, hogy a H2 GT (tényleg nem tudni, mi lesz a neve) mellé csatolt rövid nyilatkozat utolsó mondatát nem lehet nem úgy értelmezni, hogy a jövőben további feltöltött modellek érkeznek, és nem csak H2 alapon, hanem kevesebb köbcentivel is.