Extra hatótávot és teljesítményt kapott a KTM E-XC

2017.10.20. 16:42

Az új modellt legkönnyebben nagyobb fényszórójáról lehet felismerni, de a formai frissítésnél sokkal fontosabb, ami technikai oldalon történt. Az akkumulátorok és a villanymotorok kapacitása folyamatosan nő, illetve egyre olcsóbban beszerezhetőek a jobb alkatrészek, ennek megfelelően az új E-XC Enduro telepei is nagyobb kapacitásúak és a teljesítményén is javítottak. A Sony-tól származó cellákból összerakott líthiumos akkupakk 50%-kal többet bír, mint az előző modelleké, és 3,9 kWh leadására képes - ráadásul a gyártó szerint 700 töltési ciklus után is megőrzi képességeinek legalább 70%-át. A KTM az új akkumulátorcsomagot és a hozzá tartozó töltőt a korábbi E-modellek tulajdonosai számára is elérhetővé teszi.

A folyadékhűtésű villanymotor névleges teljesítménye 12 lóerő, tehát A1-es jogosítvánnyal is vezethető, miközben csúcsteljesítménye 24 LE, miközben folyamatosan rendelkezésre áll a 42 Nm nyomaték - ez utóbbi a 250-es, négyütemű endurók csúcsnyomatékának felel meg.

Az E-XC futóművét a WP szállítja, elöl 43 mm-es Xplor villa, hátul PDS rendszerű Xplore központi rugóstag dolgozik. A E-XC Endurót az EICMA-n mutatják be élőben, a forgalmazása 2018-ban indul.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.