Szárnyakat kapott az Aprilia RSV4

2017.11.09. 13:45

Az Aprilia Factory Works mindigis a legcsodálatosabb része volt a noelei cégnek. Erre nem is kell más bizonyíték, mint az Aprilia RSV4 R FW-GP, a 250 lóerős őrület.

A 250 lóerős csúcsszörnyeteg természetesen megfizethetetlen, így aki orcája verejtékével keresi kenyerét, kénytelen lesz beérni a szerényebb Aprilia RSV4 RF gyári superstock versenymotor 215 lovával - ez egy teljesen versenykész motor, kézzel készítik a gyár versenyrészlegén, és ami a legdurvább: erre MotoGP stílusú szárnyakat szereltek! Az idomokat egyébként az Aprilia RS-GP MotoGP-versenymotorral gyűjtött tapasztalatok alapján tervezték.

Az RSV4 RF-ben egyébként nem a látványos szárnyak a legérdekesebbek, hanem a gyári SSTK1 versenykészletből beépített elemek, például a dugattyúk, a hengerfej, a komplett kipufogórendszer, az új tank, a lítiumos akksi és a programozható elektronika - ezekkel jön ki a 215 lóerős csúcs és a 10 kilós súlycsökkentés.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.