Körülbelül négy éve pörög a hype a Suzuki turbós motorja körül. A Recursion tanulmányt a Tokyo Motor Show-n mutatták be, és az 588 köbcentis, soros kéthengeres utcai sportmotor egyből nagyon ígéretesnek tűnt - igaz, azóta legfeljebb pletykákat és ígéreteket kaptunk. A munka viszont nem állt le, sőt, egészen közel van a készhez.
Állítólag a Suzuki egy zártkörű eseményt szervez néhány kiemelt kereskedőnek/vezérképviseletnek, ahol megmutatják nekik az egyelőre csak GSX-700T-ként emlegetett motort, melybe az új XE7 kódjelű blokkot szerelik - ennek a motornak a különlegessége a változó geometriájú turbófeltöltő és a hozzá tartozó intercooler.
Ez eddig rendkívül izgalmasnak hangzik, gondoljunk bele, milyen lehet egy alapvetően középkategóriás méretű és súlyú motor egy ezres négyhengeres erejével - az előzetes találgatások szerint 150 lóerős teljesítményre számíthatunk, ami szerintem optimista túlzás, viszont a 110-130 ló már teljesen reális.
Egy-egy új modell fejlesztése 3-5 évet simán igénybe vesz, a Suzukinál pedig általában ennél többet foglalkoznak velük, mielőtt piacra lökik, tehát egy ennyire újszerű koncepciónál benne van a pakliban, hogy 2020 előtt nem jut el a sorozatgyártásig.