Olcsónak olcsó, csak a kraft hiányzik

2017.12.14. 15:47

Sorban jönnek a kis Adventure motorok - BMW G 310 GS, Suzuki V-Strom 250, Kawasaki Versys-X 300 - és a tajvani Sym sem akar lemaradni, ezért elkészítették a Trazer 200-at. A 183 köbcentis egyhengeres blokk a legszerényebb a mezőnyben, mindössze 18 lóerőt tud, amivel csak alig haladja meg a 125-ösök maximumát, a nyomatéka pedig 16 Nm, ami szintén nem gyűri fel az aszfaltot.

Az első kerék 19, a hátsó 17 collos, a rugóutak hosszúak, tehát alkalmas lehet terepezésre, sőt, az ABS tud offroad módot is, amikor engedi a hátsó kereket szabadon csúszni, egyedül a kraft hiányzik belőle. A formaterv viszont jó, kicsit hondás, de a sötét szélvédővel és az aludobozokkal távolról elég jól néz ki - közelről viszont látszik, hogy ahol lehetett, ott spóroltak, a futómű és a lengővilla filigrán és egyszerű. Cserébe a motor is olcsó, körülbelül egymillió forintot kérnek érte, tehát fél millióval olcsóbb, mint a neves gyártók hasonló modellje.

A Sym másik újdonsága a Wolf CR300i, amely egy retró café racer 278 köbcentis, 27 lóerős blokkal, 176 kilós tömeggel - vagyis az előző, 250-es Wolfhoz képest kapott némi köbcentit, de bukott egy lóerőt az Euro4 oltárán. Árat egyelőre nem közöltek, de várhatóan 1,3 millió forintot kérnek majd érte.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.