A kínaiak felfedezték a '30-as éveket

2018.01.10. 14:32

A Chang Jiang az egyik legrégebbi kínai motormárka, az ötvenes évek óta gyártanak motort - a legismertebb termékük a BMW R 75-másolaton alapuló oldalkocsis volt, melynek a koporsójába a helyi emissziós szabályok verték az utolsó szöget. Az ősi, 750-es, léghűtéses bokszer gyártásának leállítása után sem maradtak hoppon, az újabb modellekbe a CF Motótól származó, vizes, soros kéthengeres 650-est szerelik - ebből fog egy bobber és egy oldalkocsis változat is készülni, melyeket a napokban mutattak be.

A legklasszikusabb bobberformákat használják, bakteleszkópnak álcázott, kétoldalra szerelt rugóstagokkal, lengőnyereggel, küllős kerekekkel - a motor komplett hátsó része egy az egyben a kifutott, R75-kópián alapuló CJ750-ről származik.

A blokkot már régóta ismerjük a CF Moto különböző típusairól, például ebbe a túramotorba is ezt szerelték, annyi különbséggel, hogy a Chang Jiang bobberében 70 lóerő a teljesítménye. Ráadásul a blokk tudja az Euro4-et, elméletben akár Európában is forgalmazhatnák.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.