Volt, akinél kiverte a biztosítékot a Honda retró ruhakollekciója

2018.01.31. 10:35

A motorgyártók és a ruhamárkák összefonódása nem új keletű, bőven elég annyit mondani, hogy Diesel és Ducati vagy Triumph és Barbour, de ne felejtsük el, hogy egy olasz cég még a Matchless-t is hajlandó lett volna feltámasztani, hogy legyen egy kis hírverése az azonos nevű ruhamárkájuknak. De ott van még a Deus, aminél a motorok sokadlagosak, elsősorban divatipari vállalkozás, és még sorolhatnánk.

hondaxf21

A Honda most beszállt a ruhabuliba, mármint túllépve a funkcionális és merchandising ruházatokon, és egy dedikáltan divatcéggel álltak össze, hogy menő utcai ruhákon jelenjenek meg. A partner a Forever 21, a tematika pedig a 80-as évek - elsőre furcsa, másodikra viszont határozottan hordanám.

Egyelőre csak az USA-ban forgalmazzák közvetlenül, ráadásul vállalható áron, egy póló 16 dollár (kb. 4000 forint), a kapucnis pulóver pedig hét rugó. Ráadásul az amcsik duplán jól jártak, hiszen elég posztolniuk egy képet a F21xHonda ruhájukról Instagramra, és nyerhetnek vele egy motort is.

Nyilván nem mindenki elégedett ezzel, például ide a rozsdás bökőt, hogy erre a hírre is érkeznek negatív hozzászólások, de vigasztaljon mindenkit, hogy világszinten is ki tudta vágni a biztosítékot néhány retró póló és pulóver. A promóvideó alatt például van olyan komment, ami szerint a felhasználó annyira szégyelli magát a Honda helyett, hogy az összes Hondáját el akarja adni, illetve az Instagramon kaptak olyan reakciót, hogy ez sértés mindenkinek, aki valóban motorozik.

Amúgy nem mindegy? Ha nem lenne egyértelmű: PÓLÓKRÓL van szó.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.