Ha egy régi vágású ember vagy, szeretsz magázni idegeneket, megbecsülöd a kétkezi munkát, és úgy általában úgy gondolod, hogy a világ az elpuhulás (és te itt nem az elpuhulás szót használnád) felé halad, akkor ne olvass tovább.
Mondom: ne. Véletlenül sem, mert ingerült leszel.
A Ducati most arra talált megoldást, hogyan lehet eladni motort annak a generációnak, aki már mindent a neten rendel. Ki nem találnád: az internetetn keresztül. A trükk, hogy csak és kizárólag ott lehet megvenni.
Az új modellt Scrambler Hashtagnek hívják, és tényleg ez a neve a csak neten rendelhető Ducatinak. Február 19-től indul az értékesítés, de csak Olaszországból, Franciaországból, Németországból és Spanyolországból és Portugáliából lesz elérhető - ennek ellenére a videó angolul van, amerikai kiejtéssel.
Neten motort értékesíteni nem újdonság, viszont az egészen új megközelítés, hogy egy limitált kiadást csakis így lehet megvenni, ráadásul a hozzá kötődő marketing is szigorúan az interneten zajlik.