Ilyen a túraendurósított scrambler

2018.02.13. 08:39

A Desert Sled a Ducati Scrambler családon belül a terepes vonalat képviseli, elöl-hátul 200 milliméteres rugóúttal és 19-es első kerékkel már át tud menni árkon-bokron. Erre emel rá az Earle Motors tanulmánya, az Adv Alaska, amellyel a Desert Sledből egyenesen túraendurót építettek.

Nehéz lenne kiemelni a leglátványosabb változtatást, szerkezetileg mindenképpen a 21-es első kerék a leghangsúlyosabb módosítás, de a rali-stílusú műszertorony mellett is nehéz elmenni szó nélkül. A tank 21 literesre nőtt, amellyel már benzint csepészni is lehet, átszabták az ülést, magasabbra hozták a gyárilag mélyen futó kipufogót. A csomagtartókra is odafigyeltek, két oldalsó táska mellett a tankra is kerültek rögzítési pontok. 

A motorból eddig egyetlen darab készült, amit a portlandi One Moto Show-n állítanak ki.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.