Ez a Kymco válasza a Honda szabványakkumulátorára

2018.03.23. 15:11

A Kymco a Hondához hasonló rendszert dolgozott ki a villanyrobogózáshoz, az Ionex egyben egy villanyrobogó-szabvány és egy töltő/akkumulátorcsere hálózat is. Maga az akkumulátor egy kb. ötkilós, könnyen kivehető egység, ami a hozzá tartozó infrastruktúrával lesz teljes: ha merül, elég betenni a töltőbe, kivenni a feltöltöttet, lecsippantani a kártyát, és lehet tovább menni. De ugyanígy otthon, a lakásban is tölthető a telep, tehát a felhasználó nincs a cserehálózathoz kötve - sőt, akár konnektorról, kiszerelés nélkül is tankolható.

Az  első Ionex rendszerrel kompatibilis robogó a ManyEV névre hallgat, két akkucsomagot hord a taposó alatt - illetve van az idomok alatt egy harmadik, nem cserélhető telep is, tehát ha a két elem lemerül, még mindig van valamennyi tartalék, ráadásul az ülés alatti tároló teljesen megmarad. A hatótávolsága akár 200 km is lehet.

A Kymconak nagy tervei vannak az Ionex-rendszerrel, húsz országban terveznek töltőhálózatot kiépíteni, és a következő három évben legalább tíz Ionex-kompatibilis robogó bemutatását ígérik. A hálózat telepítése lesz ebből az igazán nagy feladat, remélik, sikerül bevonni az érintett országok kormányait a projektbe.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.