Betyár lehet: 125 kiló és 81 lóerő

2018.05.11. 16:07

125 kilóra 81 lóerő jut, ami egy pályamotornál is igen szép arány, és pontosan ezt tudja a Németországban épített Krämer HKR Evo2. Az egyhengeres blokk a KTM-től származik, az osztrákok ezt építik a 690 Duke-ba és a Husqvarna 701 Supermotóba, viszont a Krämer nem érte be egy idomszettel, saját vázat és lengővillát tervezett hozzá - a többit pedig felső polcos cuccokból legózták össze.

Mindent elkövettek, hogy egy igazi célszerszám legyen a motor, a karcsúsítás és a tömegelosztás miatt a 12 literes tank maga a segédváz is - a térhálós vázhoz csatlakozik, és rajta ül a pilóta, esésnél pedig az oldalára szerelt koptatóknak köszönhetően nem sérül vagy lyukad ki. Érdekesség, hogy a tankot úgy formázták, hogy oda lehessen tőle férni a központi rugóstaghoz, ha állítani kell.

Három változatot készítenek belőle, az EVO2 S 80 lóerős, öntött kerekekkel és egyetlen, 320 mm-es első féktárcsával készül, az EVO2 R pedig már 85 lóerős, kovácsolt alumínium kerekeken gördül és két darab 290 mm-es tárcsa lassítja elöl. Az EVO2 RR pedig a csúcsmodell, mely futóműben és fékben megfelel az R-nek, de a blokkot 733 köbcentisre és 90 lóerősre húzzák fel. Mindhárom változat minden paraméterében állítható WP futóművel érkezik.

Mivel egy pályamotornál folyamatosan benne van a pakliban, hogy összecsukják, a Krämer az összes alkatrészből tart raktáron, hogy azonnal ki tudják szolgálni a betakarózott ügyfeleiket.

Az alapváltozat körülbelül 4,2 millió forintba kerül, az R ért pedig körülbelül 5,5 milliót kérnek.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.