Gyártásba kerül a Moto Guzzi retró túraendurója

2018.07.05. 09:46

Tavaly az EICMA egyik legérdekesebb dobása volt a Moto Guzzi V85 - amikor már azt gondoltuk, hogy a Piaggio csoport hagyja szépen eljelentéktelenedni a legrégebbi márkáját, hirtelen bedobtak egy őrületes retró-túraendurót. Úgy fogalmaztak, hogy keverik a modern túrendurók funkcionalitását a most csúcsra járó nosztaligahullámmal, az eredmény pedig csodálatos lett. A legfrissebb hírek szerint már tesztelik a szériaváltozatot, amely néhány elemében ugyan eltér a tanulmánytól, de a kulcsfontosságú elemek megmaradnak.

Az érdekes alakú tank, a ledes dupla lámpa, a fordított villa, és az oldalra szerelt rugóstag marad, ahogyan a küllős kerekek és a léghűtéses V2-es is, tehát amit a tanulmányon nagy vonalakban láttunk, azokhoz nem nyúlnak. A szériagyártásra viszont a részletek egyszerűsödni fognak, például a titán-nitrites Öhlins villa helyett egy szintén fordított, de egyszerűbb darab kerül bele, ahogyan a hátsó rugóstagot is olcsóbra cserélik, és a radiális első féknyergek sem Brembo M50-esek lesznek, hanem az olasz fékspecialista egyik egyszerűbb, utcai használatra szánt modellje kerül rá.

A 850 köbcentis V2-es várhatóan 77 lóerős lesz, és teherviselő elemként kerül az acélcső vázba. A szériakész modellt már az ősszel leleplezik, jövőre pedig indulhat a forgalmazása.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.