Megfenték a legpengébb gyári szupermotót

2018.07.11. 17:10

Ha versenyképes gyári szupermototót szeretnél, jelenleg csak a Husqvarnától tudod megvenni, az FS450 a műfaj egyetlen, a szalonból már készen kitolható gép a piacon - érdekesség, hogy rendszámos SM-et sem nagyon kapni mástól. Konkurencia nélkül nehéz piaci nyomásról beszélni, mégis alaposan felfrissítették az FS450-et.

A 2019-es modell módosított hengerfejjel, merevebb vázzal és szemmel látható súlycsökkentéssel érkezik, de ránézésre egyedül a sötétkék vázról ismerni fel. A karbon segédvázon is módosítottak, amely így húsz dekával lett könnyebb

Az új hengerfejből is sikerült lefaragni fél kilót, a csúcsteljesítmény viszont nem változott, továbbra is 63 lóerőt tud a motor, de állítólag a nyomatékleadása egyenletesebb lett. A blokk súlya egyébként mindössze 27 kiló.

Beszállítókból ezúttal is a legjobbakat választották, a csúszókuplungot például a Sutertől, a főfékhengert pedig a Magurától vásárolták. A futóművet a háztáji WP-től szerezték be, a 2019-es modell AER 48-as villát kapott, hátra pedig DCC központi rugóstagot, melyeknek a beállításait az új vázhoz igazították.

Ezen felül belenyúltak a láncfeszítő mechanizmusba, amivel további 5 mm állítási lehetőséget értek el, új a tank, újak az üzemanyagcsövek, új Protaper kormány geometriája, új a gázbovden elvezetése, és egyszerűbb a cseréje, átdolgozták a kipufogórendszert, melyhez már egy rezonátorkamra is tartozik és javítottak a vízhűtő hatásfokán is.

A küllős felnik az Alpinától származnak, a méretük 16,5 collos, és gyárilag Bridgestone R420-as versenyabroncsokat húznak rájuk. Az FS450 így üzemanyag nélkül 102 kilót nyom.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.