Villámygyorsan elkapkodták a KTM privát csapatoknak szánt rali versenymotorját

2018.09.27. 10:39

Ha profin tudsz reggeli műsorban szerepelni, tökélyre fejlesztetted a pénzmosás határán mozgó szponzori megállapodásokat és leküzdhetetlen vágyat érzel a sivatagi motorozás iránt, akkor nincs mese: raliversenyzőnek születtél! És ez esetben neked szól a 2019-es KTM 450 Rally Replica.

Az idei modell megegyezik a tavaly gyári versenygéppel, amellyel 2018-ban Matthias Walkner megnyerte élete első, a KTM csapatának pedig a 17. Dakarját. A KTM Rally Replica modelljei nem úgy replikák, tehát ezek színtiszta versenymotorok, csak éppen a privát csapatok számára megvehető változatok.

A tavalyihoz képest a 2019-es KTM 450 Rally Replica teljesen új vázzal rendelkezik, amellyel jobb lett a motor tömegközéppontosítása. Ezen felül új a lengővilla, a himbarendszer, a központi rugóstag, a légszűrőház, a tank és az ülés - ezeket mind úgy módosították, hogy jobb legyen a motor egyensúlya.

A zárt cartridge-es első villát a WP szállítja (XACT Pro, 48 mm), a fékek a Brembótól jönnek, vagyis már bevált, sokszor bizonyított beszállítókhoz nyúltak. A blokk valamivel erősebb lett az új hengerfejnek köszönhetően, és a váltó is új - állítólag a legnehezebb körülmények között tesztelték, ami ebben az esetben azt jelenti, hogy a négy gyári KTM és a négy gyári Husqvarna ezzel ment végig tavaly, váltóhiba nélkül.

A KTM Rally Replica ára nagyban függ attól, hogy milyen supportot vásárol hozzá a csapat, de jelen esetben ez csak elméleti opció, hiszen a tervezett 75 versenymotort már mind felvásárolták előre a privát csapatok.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.