Idő előtt leleplezték a Moto Guzzi túraenduróját

2018.10.02. 09:18

A Moto Guzzi mindenkit beelőzve kiszivárogtatta a V85 TT-t, a tavaly óta feszülten várt retró túraenduróját, és azt is megtudtuk, hogy a nevében a TT nem a Tourist Trophy-ra utal, hanem a Tutto Terreno (minden terep).

A V85 TT egy új vázat és egy új 850-es, 80 lóerős blokkot használ - erre a platformra később több modellt is felhúznak majd. A váz acélcsövekből épül fel, melybe a V2-est teherviselő elemként építik be, az aszimmetrikus lengővillához pedig egy darab, oldalra szerelt rugóstag kapcsolódik. Az első kerék 19, a hátsó 17 collos.

A gyártó csak classic endurónak hívja, és a hivatalos szöveg szerint a nyolcvanas évek ralimotorjai inspirálták - a Guzzi egyébként hosszú utat járt be, mire a mai hipszter-márka státuszban landolt volna, régen kiemelkedő sportmárkának számított, és nem csak gyorsasági szakágban: 1939-ben a Moto Guzzi GT20-szal indultak a Six Days-en, illetve emlékezetes még az 1985-ös és 1986-os Dakar szereplésük is a V65 Bajával és a V75 Bajával.

Bár a a fekete fényezés nem olyan látványos, mint az eddig mutogatott trikolor, de legalább nem vonja el a figyelmet az olyan, praktikus apróságokról, mint a 21 literes tank, az állítható szélvédő, a TFT kijelző és az állítható kipörgésgátló.

Egyelőre pontosabb adatokat nem közöltek, de az már kiszivárgott, hogy a V85 TT-hez külön kiegészítő-katalógus is készül, amelyből gyári elemkkel lehet egyedibbé, praktikusabbá vagy kényelmesebbé alakítani a motort.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.