228 lóerőre erősítették az új Kawasaki H2-t
A Mint egy falat kenyér rovatunk ismét jelentkezik: bemutatták a Kawasaki Ninja H2 frissített változatát, mely már 228 lóerőt tud, vagyis 28-cal többet, mint az aktuális modell, miközben még kezesebb lesz az erőleadása. Az utóbbit a H2 SX fojtószelepének köszönhetjük.
A plusz teljesítményhez nem volt elég felcsavarni a töltőnyomást, átdolgozták a légszűrőt, a szívócsatornákat, a gyertyákat, átprogramozták a motorvezérlőt - a fejlesztések eredményeként a motor károsanyag-kibocsátása nem romlott, vagyis hiába lett erősebb, ugyanannyit fogyaszt, mint az elődje.
A fékrendszert is upgradelik, a legújabb fejlesztésű, szupermerev Brembo Stylema nyergeket kapja meg, melynél sokkal jobb a betétek hőleadása, így később melegszik el. Egyébként ugyanilyen fékek vannak a Ducati Panigale V4-en is. Indokolt is, hiszen a teljesítmény nőtt, a motor tömege viszont nem csökkent, továbbra is 240 kiló.
Ezen felül új lesz a műszerfal is, ugyanaz kerül rá, amit a H2 SX SE-n már megcsodálhattunk, illetve rendelkezni fog okostelefon-kapcsolattal, amihez a Kawasaki készített egy Rideology nevű applikációt, melyen keresztül a mobilunkon követhetjük az akkumulátor állapotát, az üzemanyag-szintet, a szervizintervallumokat és a motorozásunk logjait.
A frissítések közül érdemes még megemlíteni az öngyógyító fényezést, mely képes kijavítani magán a kisebb karcokat.