Kompresszorral hergelték fel a Triumph Bobbert

2018.10.15. 11:49

A Glasgow-i Triumph kereskedő valószínűleg ugyanazt érezte a Triumph Bobberen, mint mi a Bonneville Speedmasteren: nem rossz, nem rossz, de ez a 76 lóerő nem repeszti meg a májat. Úgyhogy a nyugis, 1200-as kéthengeresre ráakasztottak egy kompresszort, amitől 135 lóerős lett, a legnagyobb nyomatéka pedig 106-ról 122 Nm-re nőtt.

A kusztomizálás jegyében pattintottak rá egy santa muertés fényezést, a kipufogót és a fejidomot egy Thruxtonról túrták rá, feltettek rá egy Speedmaster kormányt és fehér oldalfalú Avon Cobra gumikkal tették látványosabbá, valamint a gyári extralistáról választottak hozzá egy minden irányba állítható Fox rugóstagot.

A Rotrex kompresszort TTS performance alkatrészekkel szerelték fel - a kereskedés főnöke úgy fogalmazott, hogy valami igazán őrült dolgot akartak, eleinte turbón meg nitrón gondolkoztak, de végül a kompresszor mellett döntöttek - egyszerűen azért, mert így kellett legkevésbé belenyúlni a blokkba. Gyári maradhatott váz, a váltó, a kuplung és fékrendszer.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.