Naked motor készült a Panigale V4 blokkjával

2019.01.25. 09:55

Pár napja röppent fel a hír, hogy a Ducati a Pikes Peak-en Carlin Dunne-t egy titkos prototípussal indítja.  Természetesen egyből beindultak a találgatások, hogy vajon milyen masina lesz ez. A legvalószínűbb verzió szerint egy Panigale V4 R alapú streetfighter. Egy ilyen jellegű motort mutatott be egy egyedi motorkerékpárok építésével foglalkozó műhely, az Officine GP Design.

V4-Penta-Officine-GP-Design-streetfighter-04

A végeredményről elmondható, hogy akár a Ducati is készíthette volna, bár a részletek kidolgozása inkább egy széria-közeli koncepció szintjén van, mint egy gyártásra kész motorén a képek alapján. Az összkép igazán jól sikerült, érdekes a régi Vincenteket idéző első futómű, manapság ritkán alkalmazzák, de jó torziós merevsége miatt egy fordulékony streetfighteren hasznos lehet. A fűzött küllős kerekek is sokat dobnak a kiálláson.

A motorblokkon nem változtattak a V4 R-hez képest, így maradt a közel 200 lóerő. Persze ez hátsó keréken mérve, hiszen a főtengelyen 217 utcai kipufogóval. Érdekesség, hogy az első fényszóró az XDiavelről származik, ez akár a leendő gyári motoron is simán megállná a helyét.

A Ducati várhatóan idén novemberben mutatja be a Panigale alapú streetfightert az EICMA-n, addig kell várnunk, hogy kiderüljön mennyiben fog hasonlítani az Officine GP Design elképzeléséhez.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.