Felélesztené a Suzuki a DR Biget

2019.02.06. 16:59

A spanyol Trail Riders magazin gyári forrásra hivatkozza írja, hogy a Suzuki a V-Strom 1000 alapjain (váz + blokk) mutatna be egy új DR modellt, amely komolyabb terepes képességekkel bírna, így jobb esélyekkel indulna a BMW F 850 GS, a Honda CRF1000L Africa Twin és a KTM 1090 Adventure R ellen.

DR800
DR800

A legnagyobb DR, a DR800 Big volt, melyet 1988-ban mutattak be, és 52 lóerőt adott le, a tankjába pedig 30 liter üzemanyag fért. Később a 727 köbcentis blokkot 779 köbcentire fúrták fel, és úgy már 54 lóerő állt rendelkezésre, miközben a tank mérete 23 literre csökkent. Az egyelőre csak új DR-ként emlegetett, a V-Strom 1000 XT-nél terepesebb változat ezzel szemben 100 lóerős lesz és a hírek szerint a tank 20 liter kapacitással rendelkezik majd. Várhatóan 21-es első kerékkel, küllős felnikkel és magasan elvezetett kipufogóval érkezik - ezek ugyanis szükségesek ahhoz, hogy rendes terepen is használható legyen.

A fékrendszer valószínűleg marad ugyanaz a brutális, sportmotorokról származó megoldás, amitől a V-Strom 1000-rel elképesztő magabiztossággal lehet nagy tempóról is lassítani, a tömeg pedig - és ez sajnos rossz hír, nem nagyon fog 230 kiló alá menni. Legalábbis ha igazak a pletykák, és tényleg lesz egy tényleg tereporientált V-Strom.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.